inga shots nej...

Bara typ fyra tequila och två turkisk peppar plus öl och rom&cola. Vilket flyt =D Men hade rätt så kul iaf!
Började på Per på Hjörnet (Där jag firade min första jul i Oslo, varma minnen till den baren =)) Så gick vi till Bohemen, en fotbollspub, sen mötte vi aimar och gick tillbaka på per på hjörnet, och sen blev det London. Det klassiska. Det som är mest irriterande är att tiden går så jävla fort,så säger det bara pang så vaknar man hemma och undrar hur det gick till =P nej då, så illa är det inte, vi hade en jävla diskussion med tattaren som körde taxi, för vi skulle lämna av Aimar hemma och sen köra vidare, så taxametern bara skulle rulla, men nötet stoppade ju den så vi fick börja på nytt, men då hoppade vi ur och bytte taxi. Jag satte foten i sidan på bilen så det small, han sa att han skulle ringa polisen men då satt vi redan i en annan taxi. höhö *Du kan inte ta mig, nananananana* Det är ett under att jag har blivit så gammal som 24...JAg unbdrar om jag kommer uppleva pensionen...Ibland är det ju fint om man tänker innan man handlar...

Nu ska jag gå och leta upp nån mat...fläskfilégryta med creme fraich och kantareller? Det tror jag skulle sitta fint idag, sen så ska jag plantera mig i soffan och inte göra så mycket mer... =P

Har iaf en rätt så bra dag, rent psykiskt iaf, sen att jag har ont i nacken, mensvärk och smakar sprit, det är liksom sånt man kan göra nåt åt =D

Kommentarer
Postat av: frida

Meeen om du var på per på hjörnet så här innan jul så undrar jag om dom hade sin underbara glögg? :D

2010-11-21 @ 14:08:39
URL: http://fiffyfiffy.blogg.se/
Postat av: mia

gud vilken lyxig söndagsmat!en annan ska väl äta rester...

2010-11-21 @ 14:55:32
Postat av: Jag

hehe frida, det vet jag inte! Jag drack underbar (!?) tequila! Men jag tänkte faktiskt på glöggen, det gjorde jag! Är dock inte samma sak där utan dig, och den där mannen i baren!

hihi Mia, det var gott, är man bakis får man äta vad man vill, när man vill ;D

2010-11-24 @ 00:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0