inte lätt att va stor och stark när man är liten och rädd...

Som Nasse sa =)


Lite är jag väl knappast och vet inte om jag är så rädd heller...bara smått osäker på framtiden. Men jag försöker att inte tänka så mycket på den. Bättre att leva i nuet och var glad för det man har. Framtiden kommer ju förr eller senare ändå...


Har krupit ner i sängen nu. Väldigt trött idag. Etappe tre ha börjat, och fortfande känner jag bara repetition, repetition och repetition...Men har iaf haft en ganska flummig dag i skolan. BAra fjantat runt och skrattat en hel del... Det är det sköna med skolan, man är omringad av folk hela tiden så man har inte tid att tänka på bekymmer. Blir värre när man kommer hem.


Har väl haft en okej kväll. Bstämde mig för att laga mammas fiskgryta idag. Åt så jag trodde torsken skulle börja rinna ut ur öronen. Är fortfarande lika mätt! Sen pratade jag en stund med världens bästa Mia i telefon! Fått prata lite skit och skratta med henne! <3 Det jobbiga med att prata med godaste vännerna där hemma är att man saknar dom ännu mer!


Jag saknar er massor!


Som sagt, ligger i sängen och tänkte däcka nu. Det blir låånga dagar i skolan, och hemma blir det inte mycket gjort, tvätberget växer för var dag...imån kanske det blir bättre? ja den som lever får se =)


God natt med er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0