Mitt i natten och nyss hemkommen...

4½ timme på jobb ikväll. Började kvart i nio och var färdig kvart över ett. Har haft det väldigt lugnt så jag blev lite förvånad. Alla säger att sena tåg på fredag och lördagkvällar är ett helvetes festande och gap och tjo, Men jag såg knappt nån. En och en annan som höll en öl, men väldigt stilla i övrigt. Och skönt är väl det. Jag är nog inte i modus för fulla folk om jag inte dricker själv...Tror jag har en ganska kort stubin just nu, så ju längre det dröjer innan nån testar den, desto bättre =P

Ska hoppa rätt i säng nu tänkte jag. Börjar jobba om tolv timmar igen, och med tanke på hur slut min energi är och hur trött jag är så tänkte jag försöka sova lite länge imån. Får väl se hur det går =)

Tycker iaf att det är skönt att ha jobbet att gå till. Blir lite för mycket tankar när man sitter här själv, så det är guld värld att komma till jobbet och träffa folk och babbla med min handledare. Hon är helt toppen =)

God natt alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0