nu kom det över mig igen...

Den där hopplösheten som egentligen gäller det mesta just nu...

Syster ska ha förlovningsfest i helgen, och just nu kom det över mig som en sten. Jag vill med va med ju =( Behöver mina systrar nu, men nej då, jag ska jobba mellan 20:00 och 02:20 inatt, och nästan samma imån, så det kan man ju fetglömma...Och jag mitt nöt får skylla mig själv, det kanske hade gått att ordna om jag hade tänkt på det lite tidigare? Bara för att jag är aspirant borde det ju inte betyda att jag inte kan byta?
Drog ett sista halmstrå nu, men hoppas inte för mycket...

Nu blir det duschen och spola ner hopplösheten. Om inte annat så har jag ju stickat nåt som kan användas som näsduk...En sticksig fan. Passar humöret utmärkt.

Trevlig helg för er som har helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0