Vinter

ja det är bara att acceptera. Vintern är här. Snö faller och kallt är det. Även om lite av snön har smält idag och ligger som fryset blask på vägarna nu. Blir väl att åka kana ner till trikken när man ska till jobbet om en stund.

Jag tror jag har dött lite. Har ingen energi! Har inte lust att göra nånting, men har inte lust att sitta här mer heller nu. Har suttit i soffan större delen av dagen. Kankse därför man är slö och oupplagd? Satsar på att det blir bättre när man kommer iväg och ser lite folk...Ski-lokalen idag, mellan nio och ett inatt, Spännande att se hur det går. Förmodligen massa fulla människor som ska på fest. Juhoo =P

Jag hade gärna varit ledig i helgen om nån undrar...Men, vi har ju fått lön, och att jobba helg då är ju ett effektivt sparande, så vi får se det positivt =P

Jag längtar till jag får gå och lägga mig ikväll. Riktigt mycket!

Hoppas ni har det lite bättre där ute i vida världen! Ska föröska skriva lite gladare inlägg så fort allt har lugnat sig och jag har kommit i fas igen =)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0