34 h/dygn, tack...

Jag hinner inte med! Lååånga dagar, mycket att lära och så ett hem som ska skötas. Igår fick jag iaf dammsugit och plckat undan lite, men minsta lilla småsak kan få mig att explodera...Och jag har lite panik i denna lägenheten...här är ju ingen förvaringsplats, och med tanke på att s-e praktiskt taget har flyttat in så är här ivartfall inte plats till alla kläder! Det kan göra mig tokig. Jag avskyr faktiskt när det är stökigt omkring mig, eller iaf när gränsen är nådd liksom...(ja mamma, jag har en sån jag också) ;)

Och så skolan, och läxor, och biljettsystem och banestrekninger och geografi och mycket MYCKET mer...en dag till sen är det en liten helg...oh tack och pris för det, då blir det lite vin med Anita imånkväll. Måstekomma bort lite från vardag och verklighet känner jag. Försöka reda ut mina tankar...fast de här kanske helst ska redas ut utan alkohol....uhuj, blev ett jobbigt inlägg det här. Kanske bättre imån när det är fredag! Om nu veckodagar hjälper en att må bättre eller sämre...

och så är jag irriterad för att aldrig nånting går snabbt och smärtfritt...iaf inte uniformsbeställningen...jävlens krux och drygheter.... Men men, en vacker dag är det med historia!

Whatsoever, nu ska jag gå och lägga mig och läsa igenom biljettanteckningarna från idag och sen släcka ner...

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0