åååååså var det ny vecka...

Har haft en bra helg till att börja med, även om det kankse inte blev som det var tänkt, men okej. Vin med Anita på fredagen och bara prat och skratt, och så var det öl och kaffebaileys med snutt och Lasse på lördagen, och så hej hå blev det att jag gick med Anita och hennes kompis ut en sväng. Var riktigt roligt! Blev dock senare än planerat =P Söndagen gick i sofflägets tecken, men fick iaf med mig att läsa lite läxor på kvällen och klarade provet idag på banestrekningerna mer eller mindre galant vågar jag påstå ;)

Lördagsmys!

Kan tillägga att den här ölen på bilden var god! Skulle dock serverats en grad kallare eller två i en solstol! =D


Har varit smått pissed off idag...Är väl inget man skriver såhär på en öppen sida, men kan säga så mycket som att alla är helt enkelt inte menade att jobba med allt....typ så i stora drag.

Nog om det nu! Fick faktiskt min feta röv utanför dörren ikväll och tog mig en promenad! Min stegräknare var uppe i 9824 steg innan jag gick ut, och nu står den på 13181 =D Det är det positiva med att gå i skolan i drammen, för det blir en del travande fram och tillbaka där!

Tänker avsluta det här inlägget med en liten bild på vad jag fick av S-E i lördags när han kom från jobbet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0