helg =)

Ja, så kom helgen och lika fort gick den igen =) Dock väääldigt skönt. I fredags när jag kom från skolan tog vi oss en tur till IKEA. Fick köpt en byrå, ett par lackbord, påslakan och en massa sånna här bra och ha saker ni vet, Servietter, värmeljus och diverse småplock =D

Kom hem och började smått skruva på byrån men sen hamnade vi nere hos grannen, så det slutade med att vi drack lite vin där med dom, S-e satt och pratade med Ellen och Erlend, jag fick en ny bästis, Linde. Vi pärlade en katt på pärlplatta som vi sedan döpte till Nisse och han hänger nu så fint ute i hallen =D hehe riktigt mysigt =)

Sedan tog vi en taxi ner till byem jag och stein-e för vi skulle möta Aimar, Silje och Henrik...som vanligt när sistnämnde är med så blir det ett jävla liv...han fick visst inte så mycket uppmärksamhet som han behöver...Jag skäms, stackars S-e, men det ska vi väl slippa fler gånger hoppas jag nu! Och att han började veva efter mig...det är helt sjukt. Slutade med att han gick hem till slut, så då kunde vi slappna av och ha kul!

Igår var jag halvt seg. Vi gick väl upp strax innan ett. Fixade lite frukost och började sedan skruva ihop resten av IKEA-prylarna, blev riktigt bra, så idag mellan läxläsningarna tänkte jag flytta in i den, och få in alla delar till uniformen i skåpet...Älsklingen åkte till Vestfold igår för att lämna av lite saker och festa lite med vännerna där nere, och jag förstår honom, det är inte mycket han är där nere nuförtiden. Så nu hoppas jag han vaknar och kommer hem snart =)

Dax att sätta igång här nu go vänner! Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0