Sista veckan i skolan bööörjaaar NU!

Japp det är ett som är sant. Sista veckan i etappe en, helt toppen. På fredag är det slutprov i denna etappen sen ska vi ut i nummer två som är praktik, och det betyder åka tååååg =D hehe min favoritsyssla! ;P Ska bli riktigt kul iaf! Hoppas allt faller på plats, eller lite iaf, av allt det vi har läst och pluggat och studerat och undrat i tre veckor nu!

Dagen har varit okej, men smått pms:ig och ganska lång. Har haft biljetter nästan hela dan och det är mycket! Man blir lite småförvirrad,men tror ändå att en vacker dag så sitter det. Man har sina ljusa stunder när en och en annan polett trillar ner!

Ikväll så körde jag och Anita till Lamberseter? Eller kanske inte, men vi körde en tur och hamnade på ett solarie iaf. Har tänkt på det lääänge men inte fått tummarna ur röven, men ikväll så äntligen har man fått sig lite ljusterapi! Det tar på krafterna att stiga upp när det är mörkt om morgonen. Det är tur man har motivation och kärlek att leva på!

Och så mat naturligtvis. Idag lagade jag potatismos och fiskpinnar, helt sjukt simpelt och så dundrande gott!

Nu ska jag ta kvällen. Imån ska vi va i oslo så det blir värsta sovmorgonen ju =D hoho helt härligt hela livet!

Nattinatt alla mina käraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0