Skolstart!

jupp, 4/10-2010 började fröken Nilsson skolan...huh känns att det var en stund sen man satt i skolbänken ja. Är helt mörbultad och full av information och tankar och spänningar och nyfikenheter! Var väl inte så där suuuuperkul, men åandra sidan gick ju större delen av dagen gå ut på att lära sig varandras namn och få lite praktisk information. Känner dock att det varit en lång dag. Men det är ju bara fyra veckor i skolan innan vi ska ut på tågen och praktisera. Det ska bli riktigt roligt, även om stora frågor kretsar hur i all världen man ska kunna hålla reda på allt? Tiden får utvisa vad det blir av det här!

Tyvärr ligger kameran nerpackad ännu, så kan (läs orkar) inte lägga upp bilder precis nu, tanken var bara en snabb uppdatering av dagsläget, vet ju att jag är lite sådär duktig på att uppdatera här, för er få stackare som läser ;) Skulle egentligen visat lite bilder från fängelsebesöket med Malin, det var väldigt intressant! Däremot så känns det overkligt att folk faktiskt befunnit sig där bara dagen innan vi var där. Kändes mer som typ ett muséeum eller nåt...jag vet inte. Kändes bra att gå in, men väldigt gott att det var man själv som bestämde när man skulle ut! Tror inte alla tidigare besökare varken gått in eller ut när dom själva ville =P

Helgen var också superduper! Dock massa folk. Elin, Anton, hans föräldrar och syster, hennes föräldrar och syster med pojkvän! Mycket mysigt, var på bowling och shopping för att sedan avsluta lördagen med att gå ut och ta en tequila...Var väl egentligen ganska glad att S-E drog hem mig såpass tidigt som han gjorde....världen var i gungning även om jag tyckte där och då att jag hade allt under kontroll =P tsss nog inte nej...Var hyffsat sleten när man trillade in genom dörren här hemma igår =)

Nu ska jag försöka läsa igenom och lära mig lite "banestrekninger" som det så fint heter. Jippikajej ;)

Nattinatt gott folk!

*Passar också på att ge marlene och hennes skolgång en extra tanke och en lyckospark! ;)*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0