Som en groda utan ben...

Ja, ni fattar.

Känns som att världen snurrar fortare än innan. Jag hänger inte med. Ska det va så att man är konstant trött i sju månader pga av skolan så man inte orkar at va människa när man kommer hem...Stackars karl...Det sista jag vill är att göra honom ledsen...
Aldrig förr har jag haft en pojkvän som är så snäll och ställer upp och hjälper mig med det jag ber om och behandlar mig så bra som han, och ändå är jag så slut som människa så jag orkar knappt med mig själv....

Imån är det fredag och det kan nog bli bra. Får reda på vilken turnus/schema vi ska gå på i första praktikperioden, får tillbaka två prov vi har gjort i veckan, plus att vi skulle få tårta av vår instruktör för hon tyckte vi gjort bra ifrån oss ;) Inte för att jag bryr mig om bakverket, det lockar inte, men själva grejen är ju en fin gest och en komplimang =) 
På kvällen sen blir det löningspils med några i klassen och så får vi se vad som händer....kanske jag skiter i det och dricker mig full här hemma istället. Låter säkrare egentligen...förlåt för kass uppdatering men jag orkar inte. Hjärnan är ut-och-in och nerverna sitter på utsidan...do you see my problem? uuuff i can feel them.........

Misstolka inte detta, jag trivs i skolan! Men trött som ett as blir man...Måste bara få lite tid på mig att reda ut alla känslor som trasslat till sig i mig...

Nu ska jag gå och lägga mig...Bara en sån sak liksom? När började jag ta natten halv tio? Nåt fel är det som är trasigt...Är det åldern? Jisses, så illa kan det väl inte va! Då blir man la dement innan 30, usj, det lät otäckt!

*Försöker tänka lite positivt*

Förresten, idag när vi hade hjärt-lungräddning så frågade den norska sjuksköterskan/instruktören vad "Stabilt sidleie" hette på svenska....*tänk tänk, knak knak, tänk* Tog en stund att komma på att det var framstupa sidoläge hon var ute efter...fruktansvärt. Vet inte vad vi ska tycka om det. Tragikomiskt?


Nu tar jag mina anteckningar om biljetter och kryper ner i sängen...God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0