tuut tuut!

Har åkt tåg heela långa dagen. Klassen blev uppdelad i tre grupper, så vi har varit på: Lilleström, Ski och Asker och har kollat signaler, txp...bla bla bla, Tror nog i stora drag att denna dagen var mer givande för "de nya" jag kan liksom inte helt kalla mig ny som i ny,för änsålänge vet jag ju vad det är vi ser och varför, det enda som är någorlunda nytt för mig änsålänge är geografin och biljetterna. Dom ska vi ha prov på imån så då får man väl va lite duktig att se igenom dom anteckningarna =)

Har iaf fått igenom min uniformsbeställning nu! Det var mig på tiden! Att det ska ta en vecka at ändra en adress...jisses, men nu är det ordnat iaf! Plus att jag fick hem ett nytt visa-kort eftersom det gamla sk spärras pga av att banken misstänker att jag blivit utsatt för bedrägeri! =O Illa, men som det ser ut på nettbanken så torr jag nog jag får ta på mig skulden för det som fattas där =P

Nu ska jag ägna mig åt lite matlagning. Idag blir det stekt kött, klyftpotatis och bearnaise tänkte jag. Dock så försöker jag ju ordna till min figur, så jag får la ta halva tallriken med grönsaker...Ta nåt gott som t.ex broccoli =D Blir fint det.


På återseende kära vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0