urladdad!

Trött som en gris. Ögonen går i kors. Har fortsatt plugga tågpendlar, har änsålänge på två dagar fått in nästan 3 st, kvar: 5...Men vågar inte läsa de för tätt inpå varandra för då blir det blurr. Två stycken sitter som dom ska, krävs bara lite tankearbete. Den sista av de tre sitter 2/3 för denbörjar likt som en av de andra, men de tre sista stationerna måste jag läsa in hårdare, dom flummar iväg för mig...Så ca 60 stationer har jag nu fått på plats...bara resten kvar! hejja hejja!

Dagen idag har i övrigt varit bra. Blev uppdelade i olika grupper i eftermiddag och har turats om att öva på avgångsprosedurer, se på signaler och plugga stationer och biljetter...

Jag tycker lite synd om dom som ärhelt nya i systemet, jag har ändå en hel del fördelar som har varit här i 2½ år och gått igenom huvudsignalerna flera gånger, bara det underlättar, så om jag tycker det är tungt undrar jag hur dom andra känner....

Idag lagade jag köttfärslimpa, det är tydligen inget man äter i Norge, som tur väl var lyckades jag bra med den och imponerade lite på S-e ;) Det är en utmaning i matlagning... =)

Nu hör jag sängen vrålar mitt namn så jag ska lyda den och gå och lägga mig. Ska ta med mig en bok in och försöka koppla bort skola och plugga och allt vad det innebär och bara försöka slappna av lite. Om lite drygt en vecka är det slutprov för etappe en, spännande =)

God natt kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0