ännu en bra dag!

Började dagen halv tio med en fika på Lennarts med Evelina, och vi kom fram till att det var tio årsen vi betedde oss som siamesiska tvillingar! =) Mötte henne på H&M i tisdags och babblade båda två som tusan, men kom fram till att vi kanske skulle boka in en fika, så det gjorde vi! Satt väl på Lennarts i två timmar och ungefär lika lång tid tog det att äta upp en fralla med salami och brie eftersom munnarna gick av sig själv och orden bara bubblade ur oss! Det var riktigt mysigt! Även hon ska ju ha bebis (säg nån som inte har/ska ha i det närmsta) =P

Sedan kom Mia in med sin lilla snuffstuffseloppa! Gick en sväng och sa väl inte så mycket. Bara njöt av sällskapet kändes det som. Bubblat av oss har vi gjort hela veckan ju =D

Efter det var jag hos optikern och vi kom överens om att jag hade lite sämre syn än sist, så nu har jag fått linser som man kan ha när man sover, och gud så skönt. jag har ju uppenbarligen lärt mig att det där med in-och-ut-verenda-morgon-&-kvälls-linser inte är min starka sida...När jag satt där bakom lager och glas och bokstäver i olika storlekar började telefonen ringa. Först Svensk, sen Norsk, sen Svensk igen, då kom vi överens om att jag skulle ta det. Det var papps som hade slutat! Vi hade ju bokat träff i skogen för svampplockning! Det har jag lääängtat massor efter jättelänge! Sagt och gjort, och se belöningen:

Skogens guld!



Här är fem tidningar, och när jag skulle på besök hos Malin och Kenneth så hade vi väl ca 1/4 till att rensa, och dom gula stod på förvällning =) Gott gott gott gott! (Jag ska bara tvinga Stein-E att äta det med!)

Nu fick jag hicka, så irriterande när man sitter och sjunger till Melanie Fionas: Monday morning!

Som sagt, Malin och Kenneth, det blev kvällsfikan idag, med Te och mer gravidprat =)

Nu ska jag krypa ner i sängen. Upp tidigt imån igen, då blir det besök på fengelset som har öppet hus för att det ska stänga. (Undrade om det var för att SD sitter i rikstagen och har sagt: du ska hem, du ska hem, och du ska hem?) =P Efter det får jag hem och packa ihop väskorna lite fort, eftersom jag hoppas pappa kan gå från jobbet lite tidigare så vi hinner med ullared, och sen ska vi till göteborg =) Träffa Lillasyster och hennes Karl, och storasyster vet jag inte riktigt om hon ska va med? Vi blir en hög iaf =D

Uff, sängen var det!
Tack vänner och familj för att ni finns! <3

Avslutar med en bild på en lagom sliten Frida, bara för hon köpte en fin scarfe =D (stavas det så?) =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0