enrgipåfyllning tack...

uuuh är så trött nuförtiden så jag vet inte vart jag ska vända mig. Känns som att jag liksom aldrig får andas ut. Har ingenting att klaga över egentligen. Underbar pojkvän, bra lön och ett allmänt bra liv...men så kan jag gå och tänka när jag går från trikken t.ex, att jag undrar hur det känns att bli kidnappad eller vad som helst...bara att nåt ska hända liksom.

Jag undrar vad jag saknar? Har väl egentligen ett bra svar på det själv...eller iaf en av anledningarna. Men så är det säkert lite nervositet för skolan...Och sen, hur vi ska bo? Var? När? Allt är så mycket hela tiden, och jag får liksom ingen ro...varför är jag som mamma säger: Som en fis i en påse? Varför kan jag inte bara trivas när allt är lugnt nu? Lägenhet, mer eller mindre fast jobb, inom en snar framtid iaf...jag har det ju på det torra, och ändå kryper det i mig? VAAARFÖÖÖÖR? Jag blir tokig...ska in på finn.no nu och hitta mig en motionscykel, för uppenbarligen har röven blivit för tung för att jag ska orka asa mig ut.

Ett annat problem jag har är att jag tror jag har kommit i trotsåldern mer än nånsin...och tyvärr inte mot nån annan än mig själv...Frida, du skulle behöva tvätta lite, jaha, det skiter väl jag i..jag hade ändå tänkt köpa nya kläder...Så nu var du duktig, nu har du satt igång tvättmaskinen ju! Nu ska vi bara hänga upp det också... Faan heller det orkar jag inte, det innebär ju att jag måste vika ihop det jag tvättade förra onsdagen och lägga i skåpet...Ja men du måste ju, annars surnar det...jaja men det tar väl iaf ett dygn?? Sluta lipa...Gå ut och ta dig en promenad då, det vet jag att du gillar? tsss gör det själv, jag har en dator och ett hem att sköta...

hmmm nu tog jag väl i lite i det grövsta, men ibland så känns faktiskt minsta lilla som värsta stora...och då blir jag arg, för jag VEET ju att det faktiskt inte är så jobbigt när man väl satt fart? Men varför är allt svårt då!?

psykakuten nästa?

Nej då, vi tål att bli överkörda ett par gånger till...

dåligt samvete, dåligt samvete, dåligt samvete, dåligt samvete....Ge mig en spyspann!!!

 

Men i övrigt funkar det bra..om man bara inte tänker. Hade chefen med på jobbet en stund i dag. Trevligt, men lite lurigt =) Men man ska väl egentligen bli lite nervös av chefer? =P

Nu ska jag gå in och kramas med gos som snarkar ljuvligt i min säng, för han ska snart upp och iväg och jobba...Nu blev ni väl förvånade? Åh jobbar han.....*kräääks*

ha en fin kväll...nästan alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0