inlägg nr 300...

ohoj! kl är sju på morgonen och jag är ledig...vad gör jag uppe liksom? Vaknade när darling skulle gå till jobbet och kunde inte somna om. Vi la oss ganska tidigt igår, med tanke på helgens äventyr =) Lastbilsträff var det ja. Varfaktiskt himla trevligt. Fylle blev det =P Men var trevligt förutom det också. Jag blev satt på det viktiga uppdraget att sälaj korv med bröd och läsk! hehe det gjorde jag bra =D



Och bara se vädret liksom! Från att ha regnat konstant i flera veckor, så blir det bara knallfint över en natt!
Helt underbart att få vara ute en hel helg så i friska luften =) Dock kan jahg säga att det var lite småtrångt i den där lastbilssängen han har, och en sekunden var det så varmt som fan och i nästa så höll tänderna på att skallras ur käften på en för det var så våldsamt kallt!



Allt i ett så har vi haft en kanonhelg! Och folk verkade oerhört nöjda med arrangemanget =)
Det kan jag tänka mig att va med på fler gånger =D

Idag kl ett tar vi tåget till göteborg och umgås med lillsyster en lite sväng, Det blir bra det!
Och äntligen ska jag få klippa mig. Jag ser ut som ett vandrande skatbo!

Nu ska jag göra lite nytta häroch få i mig lite kaffe;)

ha en fin dag allesamman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0