Karlskrona!

uhuj, så var man hemma på besök =) Kom i måndagskväll. Steg ut genom dörren tio i sex i måndags morse och landade i karlskrona kvart i fem på eftermiddagen. Lagom sliten men nöjd ändå. Hade ju läst en bok på 400 sidor, så hade en trevlig resa!

Kvällen spenderades en stund med mamma sen hängde jag på fina Marlenes jobb med henne till hon skulle hem, fick väl i mig nio liter kaffe och underbart skitprat! Finns en del att prata om när man varken setts eller hört på sålänge, men det ska vi försöka ändra på!

Tisdagen började med Kaffe hos lilla Frida, för att sedan spatsera en svängom på stan och köpa present till lilla Lilly och så blev det lite sockar och en mascara till mig =) Till Lilly köpte jag ett helt bedårande silverhalsband, i form av en blomma, lite lik en prästkrage, och i mitten en safir, som är hennes månadssten. Det blev jag nöjd med och det verkade Mor och Far med! Med tanke på att hon har både H&M´s och Lindex´s hela kollektion barnkläder så valde jag ett smycke. Tänkte jag skulle skicka ner en lusekofta till vintern =D hihi ;) Spenderade större delen hos lilla familjen och kelade om både underbara Mia och dotter. Måste säga att det är en av dom vackraste bebisar jag sett. Få är söta när dom är nyfödda, men hon var bedårande med runda kinder, mörka ögon och massa hår!



Kan erkänna att jag längtar nåt fruktansvärt till jag får se två blå sträck på en vit pinne....Det är så det värker i hela kroppen efter ett litet knyte! Men jag har ju en del bestyr att bli klar med först! ;)

Dagen har lunchats med Marlene och sedan hälsa på Mia igen och gosa och snuffa sig yr på Lillafisan! Så skönt att ses och kunna snacka skit och bara mysa i soffan =) Jag saknar ofta mina vänner. Ska se om jag kan få dom att flytta till Oslo ;)

Imorgon torsdag ska jag fika med Evelina, försöka hinna träffa Malin om hon får för sig att svara i mobilen, Träffa Jonas och plocka svamp med pappa, sen får vi se vad som hinns med på fredag, eller om det blir åka tidigt och hinna med ullared. innan vi ska hämta Lillasyster på jobbet i gbg! woooh!
Fullt ös medvetslös, och jag njuter! Som sagt, vila får man göra i graven eller nåt =D

Nu ska jag nog se om jag kan slappa en stund...slå på min vän tv:n? yeah right...
ha en fin onsdagkväll alla kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0