Måste inte va gravid för att hitta på idiotgrejer att äta....

Blev sugen på kvällsmat, men visste inte helt vad...Så jag kokade lite pasta, slängde med lite rivna morötter och så på med riven ost....Skummt som fan, men smakar inte dumt alls med lite salt och vitpeppar =D hehe, mycket beror på att a) knäckebröden är slut. b) Jag orkade inte gå ner till frysen för att se vad som fanns där och c) Det är inte bara knäckebröden som är slut...det mesta är faktiskt det =P

Vaknade vid tio idag, och var på ett hemskt humör, så jag tvingade på mig gympadojjorna och gick den jävulska rundan med den groteska backen, och mådde lite bättre, tyvärr varade det bara så länge som benen rörde sig, för nä jag kommit hem och duschat så blev jag lite halvdepp igen....vet inte varför, men tror fortfarande inte min starka sida är att vara ensam..inte för länge iaf =) Snutt kom hem från jobbet vid kvart över fyra, så alldeles lagom för att vi skulle hinna äta lite stekt fisk och potatis och sedan mysa en stund innan han skulle iväg igen vid sex... Hans jobba kan ge mig kväljningar mer ofta än sällan, och i kombination med att jag jobbar som jag gör så är det näst intill hopplöst. Har vi tur så ses vi några timmar imånbitti om han hinner hit och sova innan han ska jobba igen och jag ska till Bergen..Wohoo vilket liv! Han bara skrattar åt mig när jag svär över hans jobb...tur nån orkar göra det ;)

Nu ska jag få ner den där ostmorotspastan och sedan se om det är nåt på tv, annars blir det väl sängen eller nåt...

Ska försöka peppa mig själv till dom där promenaderna lite oftare...vet ju att det gör gott för både humör och kropp och själ och förmodligen min omgivning =P

Ha en fin kväll alla =)

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Oh tack så mycket för din upplyftande kommentar! :D

Krama

2010-09-12 @ 00:39:52
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0