ohoj vilken helg!

uuuff, så var inflyttningsfesten avklarad och alla överlevde! Hade en fantastiskt trevlig fredagkväll och alla verkade nöjda. Bjöd på lime och vitlöksmarinerad kycklingsallad och fick massa beröm för den =) Spriten flödade och folka blev bra laddade men bara skratt och leenden hela kvällen! Oerhört glad för att Lillasyster och pojkvän kom! Så mysigt att ha dom här! Lallt runt på Karl Johan och varit ute och ätit, och mänder med dricka! lördagen blev lite av en favorit i repris med maaassa dricka, satt här hemma och spelade "med vilda gester" och hade väldigt trevligt. Vid haövtvå satte vi oss i en taxi och skulle kolla in utelivet i Oslo...Slutade i lite av en katastrof med mig och S-e, men inget som inte gick att lösa igår...Så nu är allt lugnt igen =) Sitter här som en bulldeg i soffan och borde städa grundligt och tvätta en del, en dusch hade nog inte heller skadat... Så hade det inte varit fel att öppna tågtidtabellerna heller och gå igenom några av stationerna...uuuh..

jaja, ska bjuda på lite bilder sen får jag väl ta tag i det här!

Kärlek =)





Avslutar med lite dans såklart ;) I det stora hela, är jag väldigt nöjd med helgens bravader!
Trots att fredagn blev lååång. Var uppe kvart över fyra, för att ta båten från sandefjord till strömstad och plocka upp Elin och Anton där, ochs edan hem och köra igång förberedelserna! Men kul hade vi!

Nu ska jag ta tag i mitt liv här!
Måste bara gratulera älskade Mia som har blivit Mamma i helgen! puss på dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0