rubrik...

Vet inte vad jag ska skriva egentligen...siter här och lyssnar på "lift me" med Madrugada och Ane Brun...helt underbar låt...Jobbat sent ikväll, i tillägg till att vi var en halvtimme försenade pga tekniskt fel på tågsettet...så var hemma lite efter tolv...har haft en fin dag på jobbet och nu har jag dessutom fixat foto till fribiljetten och skickat in ett skriftligt "ja tack, jag vill gärna utbilda mig till konduktör-brev" =D

Nu har jag sex dagar ledigt och ska spendera helgen i vestby på lastbils-träff...coolt va? =P hehe men tror säkert det kan bli kul, om inte annat så för Stein Egils skull =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och hålla tummarna för att han orkar och hinner komma hir inatt innan han ska börja jobba imorgon igen....*kräks*

God natt =)

by the way så saknar jag min kamera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0