sååffataajm...

hmm ungefär en gång i halvåret har jag tv:n igång när jag är själv, och för varje gång blir jag mer och mer övertygad om att det bara är skit...jag zappar och zappar och ändrar och byter, men inte fan hittar jag nåt vettigt att glo på...märkligt...iaf på norska kanaler...nu råkade jag hamna på svt1 där dom pratade om delfiner...men nu pratar dom om vem som jagar vem av harar och skator..yeeah, vi zappar vidare =D eller nåt =P

Haft en okej dag. inte världens mest underhållande, men någorlunda okej på jobbet iaf. Det bästa var väl promenaden med Anita när jag kom hem....mååååste sätta fart med det igen! Men tänkte jag skulle investera i ett par RIKTIGA promenadskor. Dom jag har nu är inte gjorda för att gå på asfalt med, så då gör det ju rätt ont till slut, och så ett par stavar ska jag köpa med! Sen jeevlar är vi på gång! Sitter och kikar lite på motionscyklar också, det kan med va en god investering och bra variation till promenixer, och iaf när det regnar eller blir halt och snö och jävelskap =)

En annan sak jag funderar på är det här valet som varit i sverige? Jag hoppas SD kan röra runt i grytan och få dom andra politikerna att fatta att nåt måste göras...Och det här handlar inte överhuvudtaget om att kasta ut varenda människa som inte är blond, blåögd och heeelsvensk. Det handlar om att man ska kunna hissa flaggan och fira nationaldagen och va stolt svensk utan att bli påhoppad, (och det gäller av såväl svenskar som invandrare) Självklart ska vi hjälpa folk i nöd och med svårigheter, men då kanske lite respekt och anpassning vore ett fint sätt att säga "tack för hjälpen på"? Det var lite svårt att formulera det här i skrift, för tankarna och åsikterna är många och starka men väldigt väldigt kortfattat ungefär så. Får väl se om man blir överfallen för de här raderna...

Vi Gillar Olika!

Nu började dom prata om sniglar på svt1, jag får återgå till det här zappandet och se om jag kan lära mig tycka tv är trevligt!

Ha en fin kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0