to striper og ett flagg!

Japp, två ränder (vad heter det på svenska? Dom "striperna" man får på uniformen?) Fyyysch jag börjar bli kass på mitt modersmål.... Men iaf, två striper, ett blått band att ha i lua när jag är ombordansvarlig och en alldeles egen grön flagga, och så ett diplom! Jag är så stolt över mig och så grät jag ju som vanligt när nåt är fantastiskt =D Var lite som att ta studenten på nytt!

Stod rätt utanför dörren på skolan och rökte när vi skulle gå, för nu kunde dom inte kasta ut oss ändå =P haha

Avsluta en helt underbar dag med att ta med Guri på Jeff Dunham! Har skrattat mig hes och är oerhört nöjd!

Nu blir det sängen så att jag orkar med att jobab en liten sväng imån! God natt kära vänner!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0