underbara liv!

Autoriseringen gick strålande, och det börjar ju bli en stund sen...18e april faktiskt...Så nu är man färdig färdig färdig med skolan för lååång tid framöver! Sjukt härlig känsla att ha klarat det så rysligt bra som jag gjorde med goda resultat och massa komplimanger från både ledare och kollegor. Har även haft min första ombordansvarlig-tur, vilket innebär att det är jag som är "chef" över det tåget jag är med på. Sen har dagarna flytit förbi som bara den, har ju hunnit vara påskhelg med!

Den spenderades i vad som känns som en lååång fylla och en del bakfylla. Men hade så kul! Anita jag och Aimar härjade runt massor och så även en tur på danskebåten med Aimar. Många skratt, mycket sol och generell livsglädje strömmar genom kroppen nästan hela tiden! Som jag älskar mitt liv! Bara det att det är vår! Blodet har tinat i ådrorna och man känner hur livet återvänder efter en lång och kall vinter!


Dock är det en del besvikelser i tankarna, men det är ett helt annat kapitel som inte alls har med mitt Oslo-liv att göra, men vad ska man göra? Jag orkar liksom inte tjata mer...

Nu har jag städat lägenheten och ser ut som det blir dejt ikväll, tänk det ni...hehe det ska bli spännande =D

Hoppas solen strålar på er och att ni har det lika bra som jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0