fortfarande på gott humör!

Helgen va verkligen strålande! Hade supertrevligt hos Kenneth och melodifestivalen var helt okej! Dock slutade den kvällen ganska tidigt för min del. Är inte riktigt som man ska när man går i skolan. Känner att det kostar energi, men det är värt det! Stortrivs och käner att jag nog ska klara detta!

Däremot är stämningen i klassen lite så där...Men vad gör det, det är ju snart klart! JAg vet iaf vilka mina vänner är där och vilka jag klarar mig utan....mmmm mmmm mmmm?

Var sliten när jag kom hem från skolan idag, men tror ni inte jag lyckats sätta igång en maskin tvätt, ätit middag, städat köket, toaletten och dammsugit? Så vansinnigt skönt och välbehövligt!

Nu ska jag plocka fram skolböckerna och gå igenom ett och annat! ;)


Bjuder på en bild från lördagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0