hej igen =D

Då var första natten jobbad! Gick ju strålande! Har gett avgang och tagit biljetter som om jag aldrig gjort nåt annat! =D

Är ju bara fantastiskt roligt! Har gett avgång med både ficklampa och vår GSM-Rtelefon =D höhö och min veiledere är väldigt go. Hon kan väl va runt 45-50 ca, och väldigt noggrann i det vi gör, och det är ju väldigt bra, så man lär sig rätt från början.

Jobbade från Oslo till lilleström och tillbaka till Oslo igår, och sedan vidare till Skien i samma tåg. Från Oslo var vi Ombordansvarlig, och det kittlar lite i magen alltså. hihi. Sedan fick vi hotellrum från kl 0100 inatt till 0500 på morgonen, då var det dags att ge sig av mot Oslo igen. Kände mig nästan bakfull när klockan ringde imorse, men blev människa efter en liten stund ändå.

Var hemma igen vid ca nio i morse, och då var jag jättepigg. Så då blev det datorn och lite mat en stund.  Var väl i säng till halv elva och somnade inte så lång tid efter det. Sov till klockan var lite över halvfyra och kunde inte somna om, så då steg jag upp och lagade stekt torsk och potatismos....Gott var det =D

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja så smått göra mig klar för natt nummer två. På igen kl 2100-0720. Men inatt är vi reserver, så det är frågan om vi får någon tur eller om vi blir sittandes på uppehållsrummet? Spännande är det iaf =D

Om en vecka kommer jag hem go vänner! =D
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: M

WWWWWIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2011-02-27 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0