pirrigt!

Är toknervös! Men ska väl börja med att berätta att provet gick strålande! Aldeles toknöjd är jag med min insats! Men ni som läser min blogg, jag räknar med att de flesta av er visste det redan =D

Ska jobba natten inatt. Det är nervöst! Har alltid velat testa jobba natt. Men jag ångrar mig. Vet inte hur jag ska sova eller när eller om...men jag misstänker att jag får gå och lägga mig om en stund för att orka med! Börjar kl åtta ikväll och är klar typ efter sju nån gång imån. Och så är det ju jag som ska va "chef" uuuuh =S lite skräckblandad förtjusning är det allt =D

Får återkomma med mer information när vi har sett hur detta ska gå! =D
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas allt har gått bra lilla sis och att du även kan sova efter arbetet. =)

<3 <3

2011-02-25 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0