underbara helg!

Fick schemat för kommande praktiktid, och ser ut som det kan bli en karlskrona-tur då! tjo =D Mysigt!

Pratade med underbara Jonas igår.....saknar! <3

Hade Kristine med mig hem från skolan igår, var och köpte öl och tacogrejer och åt och drack och mös och hade riktig tjejkväll! Hur mysigt som helst! Satt uppe till ca tre, och har precis nu varit och lämnat henne vid trikken. Hur härligt som helst med lite sällskap! Har varit ute och gått i det fantastiska vädret och fått rosor på kinderna och solsken i blick!

Nu är maten på g på spisen, sen ska jag klaska i lite färg i utväxten och så ta en lååång dusch och göra mig klar för Mgp-fest hos goa Kenneth ikväll!

Tackar högre makter för att det usla humöret bara kom och gick lika fort igen!

Underbara helg! =D
Hoppas ni mår lika bra som jag!


Bjuder på en bild tagen idag ut ifrån fönstret i vardagsrummet!
Utsikten från mitt vardagsrumsfönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0