weppa =D

Fredag! Tre dagar i etappe sex är avklarade, då var det bara resten kvar! Tycker nog att det går väldigt bra det här! Känns som att saker och ting faller på plats ganska raskt. Helt dum är man nog inte =D

Har egentligen varit en ganska bra vecka! Har varit uppe hakvsex fyra av fem dagar, och hunnit med en spinningtur på en halvtimme innan skolan. Har inte varit svårt att stiga upp en enda av dagarna och jag är själv imponerad! Även om det aldrig har varit mitt största problem =) Men när man är van vid att jobba så olika tider så hade jag nog trott att det skulle vara jobbigare. Men det är ju bara att tacka och ta emot och njuta av!

Har tagit en lång dusch och precis hällt upp ett glas vin efter att ha städat hela lägenheten, torkat golven och plockat in kläderna (Som av någon märklig anledning hamnar precis överallt) =P

Får besök runt halv elva...Ganska spännande om jag får säga det själv =)

Ska bli en trevlig helg det här!

Sitter och lyssnar på Danne Stråhed av alla människor på jorden, och tycker att det är ganska glad musik =D För det är fredag på lördag.... =D

Ha en strålande helg alla kära vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0