hormoner från helvetet....

Jag begriper inte hur jag är skapt egentligen...Oftast svävar jag på mina rosa moln och älskar livet och allt vad det innebär och allt som omger mig. Men så några dagar i månaden, skulle tro runt ägglossnings-tiden, så rasar allt och jag funderar på vad livet faktiskt innebär: jobba, äta dö? Är inne i en sån svacka igen och bara kräks på det. Vet att det går över väldigt snart, men fyhelvete vad det är jobbigt när det slår ner som blixten...Idag kanske det har lite med trötthet att göra också. Somnade vid elva-hal tolv inatt och var uppe kvart i fem i morse...

Dagen på jobbet har dock varit bra. Som vanligt =) Fick besök av min ledare som hoppade på i slutet av turen...Och så tänkte jag på om/vad/hur/när jag gjorde fel, men som inte var fel tydligen. För när turen var slut sa hon bara: Kjempebra Frida, fortsätt så så kommer det här gå utmärkt =D Då blir man lite gladare. Men det är sällan jag har en dålig dag på jobbet. Det är när jag kommer hem som jag känner att jag dör lite och inte har lust med nånting

När jag kom hem gick jag rakt in till Anita och sa: Håll mig sällskap annars somnar jag på soffan. Och det hade inte varit bra för ikväll ska jag gå och lägga mig ca kl 20-21, eftersom jag ska upp kl 3. Får rysningar, men är klar vid kvart över elva så är jag ledig torsdag så det ska nog gå fint det här!

På torsdag tar vi oss en tur till Sverige och handlar lite var tanken! =D Me like! Ikväll tror jag vi ska sola lite, om jag orkar, när lasse kommer hem med bilen. Risken är att jag somnar i solariet och inte kan somna ikväll. Vilka bekymmer.

Plus att telefonen har varit lite tyst idag...men men så är det väl bara ibland. Ska inte va lätt det där med manfolk. Nu ska jag se om jag får igång en film och slöa till.

Hoppas ni har det bra ute i vida världen!

Och plus i kanten är ju att jag inte är drabbad av nån magsjuka heller. Ska väl inte ropa hej än, men tycker nog att jag borde vart liggande nu om det var meningen eftersom jag blev utsatt för det lör-sön...=P hmmm jag kanske är både starkare och bättre än jag vet?! ;)

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0