i all hast!

Vilken dag! Skulle egentligen skrivit ett långt och grundligt inlägg här men tiden springer iväg och jag ska upp klockan 03.50, alltså om en stund, så jag ska fatta mig kort:

Dagen började strålande! Steg upp 04:30 och mådde riktigt bra! Kom iväg till jobbet, blev sittandes i två timmar på uppehållsrummet för att inte vakta tyckte jag skulle stå kundeveiledere på skoyen, så då skulle jag ha tåget till mysen kl 08:03 istället, men blev satt upp som Ombordansvarlig, och det går ju inte än! Blev med till Ski när vi lyckats få ner en OA, åkte pass tillbaka, var i Oslo kl 09:00 och blev sittande på röven till kl var 12 då skulle jag ha medarbetarsamtal med min ledare. Blev massalovord, skryt och komplimanger från både veiledere och instruktörerna på skolan! Strålade som en sol när jag gick från jobbet!

Kom hem, lagade mat, och bestämde mig för att skaffa fram p-ringar. Gick över till Anita och frågade om hon kunde åka med ner till mottagningen, jodå, det ville hon, så skulle vi hämta Thia från träningen och lämna Cedricks skidor på lagning, blev sittandes på mottagningen i en och en halv timme, fick ett recept, på två sekunder (!?!) och så ut tillbilen, backar ut......OCH FASTNAR VÄL MED DRAGKROKEN I BILEN BAKOM! Lång historia, men för att göra den kort, Thias morfar fick hämta henne på träning och Cedricks skidor får lämnas imån....Skadeanmälan skriven och bla bla bla bla....jag fick hämtat mina ringar iaf, och nu ska jag absolut sova!!! Flr längesen egentligen!

Godnatt ni trofasta läsare!!

Nu ska jag skriva några sms och så drömma goa drömmar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0