lite mörbultad...

uff, var hemma lite efter ett inatt från jobbet. Var väl i säng till strax innan två och somnade som en klubbad säl!
Hade ställt klockan på halvelva, men vaknade kvart över tio av mig själv. Tog mig en halvtimme på cyklen, som gick helt okej, även om jag kände det i ändan sen sist =P

Så igång med en maskin tvätt, fått i mig lite kaffe och städat undan lite av det värsta. Lägenheten såg ut som kriget hade dragit igenom här. Förstår inte hur man lyckas när man är själv att stöka ner så...Skönt att det bara är mitt skit iaf! =D

Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja av mig och sen är det hopp i uniformen och iväg igen...Är lite trött ska jag erkänna, och jag vet inte hur det ska gå att börja skolan igen på onsdag! uuuh men men, det tar vi då! =D

Solen skiner iaf så det kan vi njuta av!
Ha en fin dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0