natt!

weeey, som sagt invigde min cykel i morse ju!
Så var det en mysrunda på oslo city med vacka Kristine! Fick köpt lite av varje smått och gott! Satt innan idag och försökte lägga över alla bilder från datorn på usb-minnen, lättare sagt än gjort när båda minnena var fulla innan jag var klar...så ett minne köpte jag =D16 gig, det får hålla en lite stund iaf!


Så blev det en tröja från H&M, och två från cubus på rean. Så vansinnigt bra närman är som jag och tröttnar på kläder efter att ha använt dom två gånger, och sen blir dom bara liggande. Så blev det två bodybutter från bodyshop, och så blev det sminkborttagningsservetter (Sjuuuukt bra uppfinning att ha liggandes bredvid sängen för dom tillfällen man bara inte förmår sig att blaska av ansiktet på toan, även om jag mest är duktig på det =D)

Vad blev det mer? En parfym! åh parfymdille! Vill ha mer och fler!.....ehm sen var det väl kanske inte mer då...hårnålar....trosor med ju! =D hoho och så undrar man vart pengarna tar vägen...idiot =P

Men så iaf när jag kom hem så var jag över en liten tur hos Anita och lämnade en fotfil (fotsten) som jag köpt till henne som bara är guld värd! Och så lagade jag mig lite mat. Kalkonfilé, ris och bearnaise och brysselkål =D När maten smultit en stund så blev det 35 min på cyklen! Trooor det kan hända att jag kan ha ont i rumpan imån =P Lätt värt det iaf! Nu sitter jag här och är klar för sängen!

Myyyyys på er =D

Så här kan man förresten se ut när man ska på shopping, och så när jag ändå ser bilden så måste jag säga att jag börjar bli trött på de där röda blommorna nu. När vi var på Ikea så funderade jag på att byta färg i vardagsrummet, och nu har jag bestämt för att det är dags, när möjligheten dyker upp! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0