Onsdag =D

herregud! Det måste va svintråkigt att försöka följa min blogg! Jag vet att jag har hemsk, men om det är nån tröst så tänker jag på den nästan varje dag! Oj, det här ska jag skriva i bloggen, men så orkar jag inte....

Men allt är iaf väldigt bra här! Trött och sliten är man ju, och tyvärr är det bara en vecka kvar i praktiken ombord på tågen, men å andra sidan innebär det ju ett steg närmre mål =D Vi tar det för vad det är!

Kan nämna att jag fick lite hemlängtan häromdagen...Av nån anledning, men kom ju på att jag faktiskt inte varit hemma sen i slutet av september! Det börjar trots allt bli en stund sen...Lillyfisen var då nio dagar gammal, nu är sockertrollet över fyra månader! Plus att lilla Alice blev född 2a januari, och henne har jag inte ens hälsat på. Mmmm längtar hem till käraste vännerna och alla bebisarna! Och så kommer det ännu en liten i Juni!

En vacker dag blir det min tur med hoppas jag =D Har lovat mamma att om jag inte träffat nån och blivit gravid innan jag är 29 så blir det storken i Danmark som blir pappa till min första =P hehe je je det ordnar sig. Just nu vet jag inte hur jag skulle hinna med iaf!

Nu ska vi på shopping jag och Anita. Inte för att man har all världens pengar, men jag skulle såååå vilja ha en spinningcykel! Måste få fart på det där arslet nu! Tänkte jag skulle flörta med Silje och höra om jag kunde låna hennes fitnessrockring nu när hon ändå ska till Florida. Där kan hon inte stå med den ändå på disneyland (world) vetifan vilket som ligger var =P Men då kan jag ju va snygg i bikini till jag ska hälsa på henne i sommar! =D

Föresten så åkte hon med mig på mitt tåg igår =D Det var kul! hihi

Nä, shopping var det va?
En liten uppdatering i all hast iaf!

Puss på er mina troll!

Och förresten: Kolla mitt långa hår:


Coolt va? Jag är iaf förvånad =P Trodde aldrig det skulle gå att få till på naturlig väg med mitt svinto! Hemlisen tror jag nog är att kosta på schampo och balsam en krona extra...Men det är ju min teori, Eller vad tror du lillasyster? Kanske har lite med saken att jag inte klipper topparna två gånger i veckan längre =P

<3

Kommentarer
Postat av: mia

hej!tant frida jag hoppas vi ses snart jag tänker på dig!pusspuss lilly ;)

2011-01-27 @ 17:21:19
Postat av: jag

aaaaw sötaste är ni! <3

2011-01-27 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0