Oslo-Ski-Oslo-Ski-Oslo-Ski-Oslo-Ski-Oslo-Färdig!

hehe fasade för denna dagen med fyra turer till Ski, men det gick i enhejdundrande fart och jag hade kul allra mesta delen av tiden! Men klart, Två kannor kaffe innan jobb, och ingen mat, såär man lite hyper! Idiot man , och nu drack jag en kopp kaffe på uppehållsrummet medans jag gjorde uppgör, så nu somnar man väl inte förrän seeeent. Man jag tänkte faktiskt vara en duktig flicka och gå och lägga mig nu. Lite sliten är man allt =)

Dock så har jag några viktiga måsten att göra på måndag! Skattekontoret och löningskontoret! DOM ska få veta var skåpet ska stå, för det här är inte okej! Bara så ni vet =)

God Natt På Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0