Snöoväder & Lycka!

Helgen har varit heeelt perfekt! Fick besök i torsdags. Somnade ganska tidigt då jag skulle stiga upp kl 03:00 och börjar jobba 04:34. Var fördig på jobbet vid tio, hemma ca kl elva. Somnade en timme på soffan, sen var det bara att ordna ihop lite mat och så iväg och bowla med Silje och hennes föräldrar! Riktigt mysigt, och svenskarna vann över norrmänen! ;) hihi

Lördagen så var vi bjudna på middag hos Anita och Lasse. God mat, fantastiskt sällskap och rödvinet flödade! Många leende och goda skratt och bara hur mysigt som helst!

Söndagen spenderades till stor del i sängen/soffan och bara mys i massor...Eftermiddagen blev inte alls som tänkt, men mysig ändå, då Anita och jag blev sittandes här i soffan och titta på film!

Krya på dig, min lilla sjukling, och jag hoppas inte du har smittat mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0