trött och upprörd =S

Japp, så satt man i den j*vla soffan igen....Steg upp kl 03:00 inatt. Börja jobba 04:34. Mycket fint ju...var dock inte så dödligt trött ändå, även om jag hade lite problem med att somna...Skulle till Spikkestad med tomtåg, men kom bara till Asker pga en strulig spårväxel...Shit au. Gick som vi skulle från Asker istället och dom andra fick åka buss. Har väl haft en ganska bra dag på jobbet får jag väl ändå säga. Man kanske skulle be om att få en 200% anställning? Jag ser inte vitsen med att jobba så här lite när man mår huur bra som helst på jobbet och så fort man kommer hem så tvärvänder alltihopa och jag känner för att dra av mig håret, skrika, slå, gråta och banka....Manodeprisiv? uff hemska tanke.

Inget sms på hela dan....vad ska man tro? Igår gav jag upp vid fyra och skickade. Nog för att han svarade ganska fort men iaf? Vet inte vad jag ska tro eller vad jag ska hoppas på...Idag bryr jag mig ganska lite, nej det gör jag egentligen inte. Det suger. Men men, han har kanske en anledning?

Hade en halvdeppig status på fb igår, nånting om att gråta och dricka en kopp te. Jag har iaf en sak: Och det är uuunderbara vänner. Ramlade in ett antal sms av folk som frågade hur jag mådde. Då blev jag glad =) Även om dom började skicka när jag gått och lagt mig, men dom kunde ju inte veta att jag skulle sovit kl åtta =)

Pratade också en stund i telefon med bästa Marlene. Snoffsan =) Alltid blir man glad! Fast jag tycker iaf det är lite jobbigt att prata med folk hemifrån när jag är lite nere, för hemlängtan suger lite i maggropen. Även om jag nog inte skulle trivas med att flytta tillbaka till karlskrona...men man vet ju aldrig =)

Nu tror jag i ärlighetens namn jag ska ta en powernap, sedan en dusch. Och kanske kanske att man orkar ta sig bort till solariet ikväll? Jag ser ut som en albino...

Imån blir det Sverige med Anita ser det ut som! Handla handla och handla! det ska bli mys! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0