tvärblåst!

hmm ja där fick man sig en fetsmäll! mötte en kille och allt var hur mysigt som helst och massa gulliga sms och vi var på middag med mig hos Anita & Lasse och allt var bara hur bra som helst. Han sov här från lördag till söndag, så åkte han hem på söndags eftermiddag men sa han skulle besöka sin mormor, men att han skulle komma tillbaka på kvällen....skickar sms ett par timmar senare och säger han har börjat spy..hoppsan tänker jag, då fick han väl en dos av sin dotters maginfluensa som hon blev drabbad av på torsdagsnatten...dagarna efter det blev smsen ganska sporadiska och korta och jag frågade om nåt var fel? fel? fick jag tillbaka...ihop med mina köriga hormoner blev detta lite för mycket, och idag så avblåste jag alltihopa. Tog inte lång tid förrän han raderat mig från fb. Då var det klart. Han hade nog träffat fler än mig samtidigt...magkänslan sa i mån-tis att nåt var väldigt fel! Jag skulle ha lyssnat på den på en gång...en läxa rikare. Han såg bra ut, var snäll, omtänksam och bara hur go som helst...men fan vilken torsk. tack för den liksom...

Har umgåtts med Anita hela dagen och det har varit heeelt perfekt. Hjälpte hennemåla i källaren, fick annat att tänka på, honlät mig gråta när jag ville och hon fick mig att le när det blev för mycket, och hon kom med kloka infall när det var rätt. Hon är bara nåt utav det bästa som har dykt upp i mitt liv! <3 BIG LOVE!

Har också fått massa sms från oroliga vänner som har sett mina fb-statusar, och domär guld värda allihop! Hur ensam man än kan känna sig så vet jag att jag har det hur bra som helst. Om en karlslok väljer att snyta mig så, så är det fanimej hans förlust! Den rätta kommer att dyka upp...en vacker dag, och fram till dess, så har jag det jävligt bra själv, tillsammans med mina vänner. Hur ensam jag än är, så har jag ändå den gåvan och valmöjligheten att kunna va ensam tillsammans med någon av mina vänner!

Nu får det va bra för idag. Nu vet ni varför de sista inläggen varit så låga. Toaletten är städad, köket skiner och tvätten är ren. Jag är bättre än jag vet!

Gleder mig till att få jobba imån! Även om det innebär fyra vändningar till Ski! What ever, jag får göra det jag tycker är kul!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0