weeeeppa!

På gott humör! Min första tanke var att be om ursäkt för att jag är pissdålig på att blogga, men så tänkte jag att varför då? Det är ju min blogg, jag skriver ju här när jag känner att jag har nåt jag behöver få ut, ni som undrar hur jag har det ser ju det på facebook eller skickar ett sms ibland ;) Jag är helt enkelt periodare när det gäller blogg!


Nyårsafton var heeeelt toppen! Var hos Anita och Lasse, hjälpte Lasse med maten och fixade och donade, lockade Thias hår och bara mös omkring! Gick hem kl fem och gjorde mig själv fin med lite mascara, och så var det tillbaka igen för att börja fixa det sista. Mycket trevlig kväll! Julen är inte min grej, men nyårsafton! DET är min grej! Men det är väl för att man står där, småfull på både öl och vin och champagne och är så jävla naiv och tror att det nya året ska bli bättre....Vad vet jag? Kulvar det iaf, och raketerna var strålande där vi stod på en av oslos högsta punkter och njöt och sköt raketer och champagnekorkar! =D

Och så har vi kört ihop det lite...Typiskt Fröken Nilsson, men fråga inte om det, det ordnar jag;P

Gratulerar Malin och Kenneth som har fått ett litet flickebarn, hon är nog den förstfödda i sin kommande skolklass! 2 januari =)

Varit ute och tagit ett par öl med en klasskamrat. Sjuuukt go tjej! Lika kul varenda gång!

och så innan jag avslutar årets första inlägg så ska jag tillägga att näst sista dagen på förra året så skrämde jag iväg inbrottstjuvar här...dom var väl en halv minut ifrån att ta sig in i lägenheten till dom jag hyr av...mer tur än skicklighet att jag var hemma och skrek "hallå?" Ska försöka komma ihåg att berätta lite mer om den, men just nu ska jag sova en stund. Ledig imån, och då är det städ och tvätt som gäller för på torsdag blir det besök =D

Nattinuffsan allahopa ;-)

Och förresten så har jag glömt kameran hos Anita så en eller annan bild kommer kanske senare =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0