Solen är tillbaka!

Hade ju strålande sol hela förra helgen när Emma och Magnus var här, men efter dom åkte så har det varit konstant regn hela veckan, men idag, äntligen, så är solen tillbaka och lyser från klarblå himmel! Det luktar sommar och man blir alldeles glad i hela kroppen!

Ska jobba ikväll, sen är jag ledig i två hela dagar och sen har jag tre dagar när jag jobbar tidigt, och sen går jag på semester! TRE HELA VECKOR har jag ledigt =D Hur mysigt som helst!

Igår jobbade jag sent som tusan. Är planlagt avvik i helgen, så hela Oslo S är stängt pga arbete med infrastrukturen, så igår stod vi ett helt gäng som spärrkontroll vid spår 19, där bussarna går ifrån och sålde biljetter. NSB borde göra det lite oftare. Drar in ganska mycket pengar på att sälja biljetter till alla som ska resa med oss! Istället för att köra med "ubetjente" vagnar... Men men, skulle visst bli ändringar på det nu efter sommaren!

Har väl egentligen inte så mycket mer att skriva om här just nu tror jag. Allt är liksom bara bra! Var i Moss ifrån onsdagkväll till fredag morgon...Blev en natt längre än vad som var tänkt, men det var så mysigt så jag hade liksom ingen lust att åka hem! hihi. Skön känsla. Lite pirrigt att se vad det blir utav det här =D

Kan ju passa på att berätta att Marlene har fått en liten flicka! Lät som att dom hade bestämt sig för att det blev en liten Nora. Så mysigt! Ska bli så roligt att åka hem och hälsa på dom godingarna! Och så pratade vi igår om att ta oss en tur till allas shoppingställe nr1 =D hihi!

Ha en strålande dag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0