sovit ikapp mig själv!

mmmh, var uppe klockan 02:45 i går morse. Började på jobb kl 04:34. Men allt gick fint. Det är inte så jävligt som det låter, och när klockan var 10 så var jag ju färdig på jobbet för dagen! =D Härligt. Var ute på tur och lunchade lite. Väldans trevligt =)

kom hem och satte igång en maskn tvätt, och så låg jag ute i gräset hos Anita en stund, men som vanligt så brukar ju molnen komma precis då. Gick hem igen vid halv fem ca och lagade mig lite mat. Ugnsbakad lax, färsk broccoli och lite smått och gott, med ris till faktiskt. Inte tokigt alls. Man tager vad man haver...och här börjar bli tomt i skåpen! Mååååste till sverige snart!

Efter maten så somnade jag vid 19 på soffan, skulle ju bara vila lite (!?) Vaknar klockan 23...är vaken typ 5 minuter, sen går jag in i sängen och somnar tvärt.

Vaknade 06:50 helt av mig själv, och tänkte att efter 12 timmars sömn kan du gott gå upp! Sagt och gjort...så nu har jag lullat runt lite på fb, kollat lite på BB-klipp och börjat städa lite smått. Får ju finbesök imorgon =D Ska ta och hänga upp alla handdukarna jag tvättade igår (Som jag somnade ifrån) =P och när rannarna har vaknat så ska jag ta och dammsuga och ordna upp så här glänser!

Har en känsla av att det blir en bra dag! Min högsta önskan är ju dock att det blir sol och blå himmel så jag kan ligga i bikini ute och få lite mer färg =D

Ha en fin kristi himmelfärdsdag allihopa!


Bjuder på en bild från i fredags, så ni som läser långt bortifrån inte glömmer hur jag ser ut =P (Även om jag inte ser likadan ut nu, i pyjamasbyxor och håret på alla håll och kanter och utan mascara) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0