Fredag!

Och vi går mot jobbhelg! =D Börjar 15:30 idag.

Jag funderar lite på att beställa hem en plattång som Lillan hade...fast kanske en annan färg =D Men med den plattången så blir ju håret fint platt. Den jag har håller inte riktigt samma standard. Ändå är vdet bara en nolla som skiljer i priset, kan inte förstå detta =P

Och så har jag lite lust att beställa hem en rockring...det vill jag ha. Dom är bra. Ska väl aldrig glömma när jag och Silje bodde uppe vid holmenkollen i källaren, och den ena rockade rockring och den andra stod och läste biblen...Omg så kul vi hade!

Nu har den sockersnäckan åkt till Florida! Lilla gris! Längtar till sommaren så jag kan hälsa på henne =D

nähäpp, då blir det väl en liten tur på cyklen i vardagsrummet, för att sedan läsa lite geografi innan man går till jobbet!

Läste förresten i tidningen nu att det var två konduktörer som blev frånkörda i drammen igår! En aspirant, men jag lovar, det var inte jag =) Men ni ser där sammanhanget med min dröm...Saker händer... =)

Men men, ha en strålande dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0