fruktansvärt makalös astråkigt att blogga?

Nej egentligen inte...men antingen händer det för mycket så man inte orkar skriva om det för det, eller så händer här ingenting och vad ska man då skriva?

Just för tillfället är jag inne i min numer så välkända pms-sväng...Har ångest och är ledsen...

Inte sådär våldsamt illa. Men orkeslös och ointresserad av det mesta. Borde trä på soffan sitt nytvättade fodral, plocka iordning bland alla papper som ligger i hela lägenheten, plocka iordning på köksbordet, där ligger miljoner småpryttlar, städa toaletten....och framförallt: Plugga, PLUGGA, Plugga, plugga... Men jag har ingen aning om var jag ska börja...En vecka kvar i skolan sen är det dags för första delen av grillning.

Kan hända det är därför jag är lite matt också. Börjar bli sjukligt nervös och känner att jag kanske bara hoppar av. Det är en prövning bara att ta sig igenom den här stressen som det innebär att ha så stora prov framför sig. Fullkomligt hatar det. På riktigt. Gillar inte saker jag inte ha kontroll på. Men vi satsar väl på att det går bra väl? ;)

Och så var det det där andra ämnet, som jag kanske inte skriver så våldsamt mycket om här...Men det finns en, som har funnits ett år, sen "försvann" och så dök han upp igen för ett litet tag sen och tände ett hopp, men innan det tagit fart så blåste han ut det igen...eller jag vet inte vad han gjorde. Återigen, gillar inte att inte ha kontroll, och jag ger mig fan på att det är därför han är och spökar i mina tankar...för att det inte är jag som håller ratten. Vet ju inte ens om han är värd det?

Men lite kul info: Fick sms av Aimar idag, och han frågade om jag ville följa med honom på "back to the 90´s" Nån tillställning som ska vara i Drammen på fredag. Han hade visst fått biljetter, men BT kunde inte följa med, så han bad mig, och det är ju skitcoolt! Rednex och många fler ska spelas och sjungas till =D Riktigt kul!

Måndagen den 11e så har jag biljetter till min stora idol: Jeff Dunham! Jag tvivlar på att det kan finnas nåt bättre! Blir iofs jävla stress att hinna hem till Oslo efter skolan och ordna sig, men ATT DET SKA GÅ!
Ska bara hitta ett trevligt sällskap jag kan dra med mig =D

Ja det var väl det jag orkade spy för nu. Läs och njut, eller nåt ;)


***Kärlek*** hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0