kärlek!

Till livet! Jag önskar verkligen att alla som jag älskar kan känna vad jag har känt hela sista tiden!

Har ju vart hemma i kna och hälsa på och myst ocu förhoppningsvis spridit lite kärlek och glädje. Så som jag mår nu, så hoppas jag får vara livet ut. Vet att det inte kommer att göra det. Men fan så bra jag mår. Har haft riktigt djupa dalar det senaste året, eller två år kanske, men vem fan bryr sig när man svävar på moln nu?

Jag älskar det jag har uppnått med mitt liv, och vad jag är och gör idag...

när jag för tio årsedan svarade på frågan: Vad gör du om tio år: Så va jag helt övertygad om att jag skulle ha karl och en 3-4 ungar och hus och en stor bil...men när jag ser det jag ser idag, så vet jag att jag är på rätt väg! Jag mås så bra så jag har svårt att tro det själv!

Men jag älskar och saknar fortfarande vännerna hemma...(kom och besök  mig!!!)

ha en ljuvlig natt vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0