Så var vi igång igen...vad ska man tro?

Nytt hopp är tänt...gud så dum man är...men ja ja, nu får det bara va så, vi får väl se vad som händer i framtiden.

Igår kom jag hem och mådde egentligen ganska bra. Solen sken och det var skönt och bara den lilla promenaden från skolan till stationen och från trikken och hem gjorde mig glad, så när jag kom hem hade jag bestämt mig för att röja loss här...Satte igång datorn och skulle bara sätta på lite musik, och kolla fb lite fort, och får väl se en uppdatering som drar ner hela skiten. Funderade starkt på dom kalla ölen i kylen, men slog bort tanken på dom lika fort och tänkte att inte fan att han är värd det. Så då storstädade jag! Riktigt duktig kände jag mig, även om det inte blev nån läxa gjord.

Idag när jag kom hem så var jag lite sur igen...var stressad för att jag hade 7 miljoner uppgifter att göra från skolan som hänger som ett tungt moln över mig, och så hade jag lovat Anita att sova hos dom inatt för dom åkte till Amsterdam i morse. Bara för det skulle va en vuxen hemma hos Thia och Cedrik på natten. Men deras äldre bror var där, så det ordnade sig, han sover där, så nu har jag fått gjort 38 av frågorna. Bara 44 kvar! ;)

Allting ordnar sig till det bästa till slut....och så får vi väl se om den lilla grisen dyker upp här ikväll...you never know! Jag måste ju packa till imån med eftersom jag ska vara kvar i Drammen efter skolan och gå ut mned Aimar =D
woop woop, det ska bli kul. Rednex, Vengaboys och E-type är några av artisterna vi ska se och höra imån =D Snajsigt det ;)

Ha en fin kväll alla godisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0