shiiit vart tar tiden vägen?

sjukt fort det går!

Har varit hemma fredag-tisdag. Hann med att träffa dom flesta, men inte alla jag ville. Men så är det alltid, och dom jag hann träffa hann jag inte träffa lika mycket och länge som jag egentligen ville! Det är när man kommer hem som man verkligen känner hur mycket man har saknat dom alla!

Träffade älskade Mia och lillyfisen, och Malin och hennes lilla groda Alice, och marlene och hennes charmtroll och lilla magen. Och så Jonas och Jimmy och Johan, och hade bara en riktigt mysig helg.
Det jobbigaste är ju bara att jag heeela tiden är stressad och har så mycket att göra hela tiden!

Tisdag morgon åkte jag upp till systrarna i Göteborg. Det var vääldigt skönt! Då var man på ett ställe och dom man skulle träffa befann sig där. Blev fin i håret (Finns nog inget på jorden, eller iaf saker som är skönare än att bli av med slitna toppar!). Shoppade lite, och så lagade vi ruskigt god oxfilé-gryta med skogschampinjoner ochgrön sparris med färsk pasta till. mmmmm =D Och så blev det en kopp kaffe och soffhäng till Big Brother! Riktigt beroendeframkallande och sjukt underhållande!

Var tillbaka i Oslo vid sex-tiden på kvällen. Hopp ini duschen, över till Anita och pratade lite skit, och så besök på kvällen. =P Sov lääänge idag. (Var väl tvungen att ta igen förlorad sömn från torsdag till torsdag typ...) =D
Hade dock väärldens mardröm, om att jag glömt GSM-R:en (jobbmobilen), att ficklampan inte fungerade så jag kunde ge avgång, att jag blev frånkörd på en station och inte lyckades få tag på nån...jag trodde inte ag var så nervös för att gå tillbaka till jobbet, även att jag haft ledig så länge, men mitt undermedvetna har väl kanske gjort det.

Fanns dock ingen anledning till oro, då nya handledaren Annie var hur go som helst och ungefär lika bra som jag på att prata! =D tihi

Nu är det kvällen gott folk, men ni har iaf fått e liten uppdatering om vad jag sysslat med senaste dagarna!

Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0