Som en groda utan ben....

....Hopplös! Och då tänker jag på hur kass jag är på att uppdatera...men dagarna går ju så fort! Hinner ju knappt med här!

Men livet är på topp iaf =) Är riktigt kul att jobba på regiontågen och jag har tillochmed blivit nästan vän med högtalaren. Är lite häftigt att faktiskt prata ut i ett tåg med 200 passagerare..(Stavas det så? Försöker ju hålla mig till svenska här i bloggen)

Inatt är det dags att jobba igen. Samma tur som sist jag skrev här. Delat dagsverk i Skien= Hotell några timmar mellan 010-0500.

Skulle egentligen kommit hem på torsdag var tanken, men jag mitt nöt hade ju kollat fel hur jag jobbar. Slutar kl 0700 på fredag morgon, inte torsdag.

Försökte hålla mig vaken länge igår, och lyckades till kl 2, sen deckade jag efter att ha fått väldigt oväntat men trevligt besök! =D Kanske mer information om det en annan dag ;)

Lyckades sova till 12 idag. Steg upp och var precis som nästan alltid på väldigt bra humör! Åt en yoggi till frukost och drack en kanna kaffe, så satt jag lite vid msn....Sedan kom jag fram till att jag faktiskt inte tränat på väldigt länge, så jag drog fram cyklen från sitt hörn och satt där i 31 minuter. Även att jag av nån anledning gått ner tre kilo....=D Svettig som en gris efter det. Sedan blev det en välförtjänt dusch. "lunch" blev kantarellsoppa och två knäckebröd och nu är jag tillbaks vid datorn igen. Sånna här dagar har en tendens att bli ganska långa eftersom jag är så dålig på att hitta på saker, jag går liksom bara och väntar på att gå till jobbet ungefär. Men den här dagen har gått väldigt bra! =D

Att få vakna och älska sitt liv är en ljuvlig känsla! Jag hoppas ni är fler där ute som gör det =D

Kram & Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0