When i get older, I will be stronger =D

hehe den rubriken fick det bli, bara för jag lyssnar på låten Wavin´flag =)

Solen strålar oklanderligt från en blå himmel och det luktar lite vår...Helt underbart.

Men vet inte vad det är som saknas...Är sjukt stressad i kroppen. Det kryper i hela mig och jag vet inte på vilket håll jag ska stå eller gå, och jag har inte blekaste aning om varför...

Fick iaf våra turnusar igår som vi ska söka på, och börja jobba efter när vi är klara i skolan. Var inte våldsamt mycket att välja på, men tack och lov så är jag tredje i klassen som har högst ansenietet (vet inte vad det heter på svenska...) Arbetslivserfarenhet kanske? Så jag riskerar nog inte att få den värsta turen iaf, och det är skönt!

Och så vet jag inte hur jag ska jobba ikväll. Min veiledere är hemma med sin dotter idag och på fredag så nu väntar jag bara på besked från tjänstekontoret på om jag ska ha nån annan veiledere eller vilka tider jag ska jobba...

Det ordnar sig nog =D

Nu ska jag gå ut och njuta av solen!
Hoppas ni får en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0