Glad-dag!

Sitter här med en go känsla i hela kroppen...förstår det inte helt själv, men jag gillar det =) Fick ju en morgonkram precis som utlovat!

Och så varit signalgivare...det ni. Är inte bara bara att ta plats i ett obemannat förarrum och sitte ensam och beskåda rälsen och vad som sker, men bra gick det, och ganska komiskt var det!

Börjar grisetidigt imån och jag hoppas jag får sova tidigt ikväll. Var så duktig och gick och la mig och somnade halv tio igår kväll...mindre duktigt att vakna kl tio och inte lyckas somna om förrän närmare halv ett när klockan ska ringa 4:30, men det gick fint. Jag hoppas det kan hjälpa ikväll när jag måste i säng ännu tidigare, då klockan ringer 02:50...helt sjukt egentligen, men det brukar ju funka fint så det gör det nog inatt med =D

Jag mitt nöt missade ett möte med den nya banken...liiite pinsamt när hon ringer och frågar vad jag är...skämdes som en hund, men hon skrattade och sa bara att jag var inte den första =P Bokade iaf in ett nytt möte den 10e juni, och nu har jag ställt klockan på alarm =D det borde funka....

Nu ska jag mentalt börja förbereda mig på att städa lite...Borde kanske ta en sväng på min fina träningscykel också, men som sagt, bara kanske. Med tank på hur jag mådde igår så kankse jag borde låta bli...(Gud vad jag älskar bra bortförklaringar!)

Vi börjar med soffmys och lite glada tankar =D tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0