Har Oslo försvunnit från världskartan?

Går tydligen att åka vart som helst i världen utom hit...inte konstigt att man inte känner för att åka hem och hälsa på när man har semester i sommar...

Att jag sedan är förkyld och mår som en påse skit och är bitter gör ju inte saken bättre...

Men fina storasyster och hennes karl kommer till helgen och det ska bli kul, och så är det bestämt att lillasyster och hennes bättre halvdel kommer midsommarhelgen så har en del att se fram emot! =D

Är ju piss att ingen har semester samtidigt som jag i sommar...blärk

Men imån kanske jag får se ...... =D Märkligt hur det kan gå ibland. tihi

nähä, klockan ringer kl fem imånbitti så jag ska gräva ner mig långt ner i sängen nu och hoppas att imorgon blir en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0