kundeveiledere på Rygge....

har jag varit idag. Det var inte det minsta kul...plus att när kunderna till sista bussen kommer och jag ska börja sälja biljetter så upptäcker jag att jag lagt min MT på shuttlebussen som kör mellan stationen och Rygge flygplats...Då fick jag lite småpanik, men den bussen kom tillbaka i god tid så jag fick sålt dom biljetterna jag skulle =) I övrigt var det bara kallt och ensamt att stå där. Men jag kan skriva under på att det går mycket batteri på telefonen när man spelar angry birds ;)





Dagen har varit helt okej, men jag är så trött! Vet inte varför, det är inte alls likt mig.
Mår dock lite skit av det som händer runt mig. Inget som har med mig att göra egentligen, men jag känns som att jag blir dragen åt alla håll och kanter och jag har ingen aning om vilken fot jag ska stå på. En riktig soppa...

Får väl hoppas det ger sig snart...

Nu ska jag krypa ner i soffan och ligga här hela eftermiddagen. Ska kolla på Big Brother, och så The secret life of bees. Läste boken med samma titel och den var bara hur mysig som helst, så jag var tvungen att se filmen med. Och vad passar väl bättre än att göra det ikväll när vädret är skit och jag ska upp så tidigt imån? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0